Hellu bloggis! Blev inget inlägg igår, hade lite fullt upp. Eftersom vi inte haft några skedar sen vi flyttade in i vårt kära hem gick vi iväg till Erikshjälpen som ligger tre minuter bort och köpte oss 6 st för 12 kr. Pompe fick en runda runt den fina dammen i vårt område och sen blev det lite film till frukosten.


Julia kom förbi för att se det sista avsnittet av "No Ordinary Family", en serie vi följt. Inte världens bästa precis men lätt underhållande. Lekte lite med vitaminerna jag fått av min kära pappa när vi fikade, i like the photo it ended in :)


Julia mös lite med Puffe i soffan ^^


Följde med Julia hem till Nicklas och gjorde ett kort till vår kompis Sandra som fyllde år nyligen. Ska fira henne med lite glass på imorgon :D Sen blev det hem och laga lite mat. Första gången vi gjorde hemmalagade köttbullar, eller ja, Linus gjorde dem :P jag diskade och fjantade mig ^^


Min älskling ser ut att trivas i köket :D Generalen över sin köttbullsarmé! :O


Visst ser det gott ut?


Men jag vinner med min vegetariska penishumor x) Sojakorv och vegetariska "köttbullar" kan också vara kul. Även om både Pompe och Linus verkade rätt övertygade att köttbullarna var godast...


Färgade håret idag med, blev ingen avfärgning eftersom det är ganska dyrt och jag vågar inte :P Alltid lika härligt med nyfärgat hår :D Sen blev det påtande i lägenheten (snart är här helt klart) och spelande innan man kröp i säng.
Idag ska jag och Linus till Malmö där vi ska äta middag hos mina föräldrar och sen gå på min brors spelning, han spelar i ett metalband. Jag avslutar med en bild på min favorithund för att han är så himla söt bara :) Hoppas alla läsare får en riktigt härlig helg :D

Ps. Han gillar faktiskt kossan, jag lovar :)