Hee-ej bloggis! :D
Idag har Sandra varit på besök här i Höör, vi följde henne precis till tåget. Det var myckschet, myckschet trefligth idagh! Eller väldigt skoj om man vill säga det lite mer normalt :P Alltid lika roligt att umgås med henne ^^ Och hon var inte dålig på Killing Floor heller. Julia skulle titta förbi men var lite krasslig. Hoppas hon kryar på sig snart <3

Men nu till rubriken. Ville mest varna er läsare att detta är inte bara ett uttryck!
Det fick jag lära mig igår när jag och Linus körde min nyuppfunna lek "Sockwars". Man kastar helt enkelt strumpor på varandra. Bonuspoäng om man prickar huvudet :D Blev bara lite för kaxig och fick en strumpa i ögat. Så det var slut på leken. Ska dock meddela att mitt öga är helt återställt idag och inga permanenta skador orsakades. Lär säkert bli lite Sockwars snart igen ;D 

Detta är Sockwars logo nu. Har inte alls stulit den...
Blev dock sugen på att se Star Wars nu. Får se om det blir 4:an ikväll kanske :) Ha det chill alla!