Hejsan hejsan. Då var det söndag, slappandets högtid varje vecka. Men vill inte prata så mycket om denna söndagen, mer om igår faktiskt :P Min pappa, min syster Sanna och hennes pojkvän Hardy befann sig nämligen i Höör då. De kom hit med en del av de saker jag lämnat i mitt gamla rum, bland annat en skrivbordshurts som kom till stor nytta här hemma. Min mamma hade dessutom skickat med dem en massa nyttigheter till hemmet, så himla snällt av henne :D Vi fick ris, pasta, krossade tomater, tvättmedel och skålar bland annat. Sånt som är bra att ha hemma. Linus mamma gav oss liknande saker när hon var här och hälsade på sist, och en hel del andra saker som rengöringsmedel och handdukar. Hon var verkligen till stor hjälp :)
Men nu till igår igen :P Lars, Sanna och Hardy hade med sig pålägg och bullar så det blev en riktigt mysig långfrukost. Här är Sanna och Hardy, alltid lika seriösa ;)

Planen var dessutom att komma ut och gå lite i naturen, så vi hoppade in i Lars bil och körde mot Orupsbacken. Linus fick sitta lite inklämt med Pompe, blir så när man är 5 i en liten bil som dessutom saknar ett säte för tillfället :P


Efter lite irrande hittade vi ett bra ställe att parkera och så blev det en riktigt härlig runda i skogen.


Mycket fin bild på Pompe som Linus tog.


Vi såg två ekorrar i träden. Can you find them? ^^


Skönt att komma ut. Skulle dock gått på en inflyttningsfest på kvällen men Linus mådde inte så bra så vi stannade hemma och tog det lugnt istället. Han mår bättre idag i alla fall. Det var det inlägget. Peace out!