Hej på er läsare :) Hoppas allt är bra med er. Var ett tag sen vi skrev så tänkte bara sammanfatta lite vad som hänt på sistone. Förra veckan var Mårten och hans kompis Janbris här på ett riktigt lan. Så det blev en del spelande trots strul med datorer och internet. Tänkte ehum.. övertala Linus att skriva ett litet inlägg om det, det blev nämligen en del roliga bilder som bara finns på hans dator ^^
Sen blev det en massa pluggande för min del men tentan blev inlämnad så skönt att ha det överstökat. Sen blev det påsk i Malmö. I fredags bar det av till Oxie och släktmiddag hos Linus farmor. Det var väldigt trevligt men tror aldrig jag ätit så mycket på en middag innan :P
Skulle träffa Karin på kvällen men blev lite ändrade planer så vi hälsade på Emma och Julia där jag raidade kylen och frysen för att göra smoothies ^^


Men de blev rätt goda: hallon, jordgubb och kiwi-smoothies. Solbränd Emma tyckte de var smaskens i alla fall :)


På påskafton bar det av till stan där för att bränna pengar...


Det var mina godispengar efter att Bob massakrerat dem när han var här :P Men som sagt bränna pengar: köpte en ny mus, en spelmus och fick ett tangentbord till. Ser kanske inte så avancerad ut men väldigt nice faktiskt :)

Sen blev det påskmiddag hos mina föräldrar, mycket mysigt och massor med mat som vanligt :P


Fint påskpyntat :D Linus tycker det är onödigt men visst lyser det upp rummet?


Vi åt såklart i trädgården eftersom vädret var så underbart. Den blonda tjejen längst till vänster är Karins kompis från Irland.


Den enda påsktraditionen vi har i familjen Lennebo är att måla äggen vi äter till middagen. Så jag, Linus och Mårten tog på oss denna uppgift och här är det färgglada resultatet (vi målade fler men hann inte ta ett foto innan de började ätas av :P)



Mårten förlorade kampen mot sitt ägg. Eller rättare sagt: hans panna förlorade :P Före:



Efter:


Igår grillade vi med Julia och Nicklas och idag åt jag och min älskling glass i solen efter en runda med Pompe. Det var påskhelgen i stort. Blev ett rätt långt inlägg här märkte jag. Ingen kommer orka läsa det >.< Men till er som gör: ha det bäst och glad påsk i efterskott :D Soliga hälsningar från oss ^^