Tjohejsan alla muppar från Sesam Street som hittar hit till vår blogg:)
Kvällen här hemma blir själv för mig i ett par timmar till, eftersom min älskling är i Malmö och hälsar på sina föräldrar och hundarna.
För mig så bjuds det på bra musik från Bo Burnham som vanligt via spotify.
Som enligt mig är ett musikalt geni för att vara så amerikans och youtube kändis.

Nä tänkte jag ställa in disken från igår och passa på att göra dippa till grönsakerna så jag inte glömmer det och så att den får mer smak tills ikväll när älsklingen kommer hem, så vi kan se någon bra film eller spela innan vi lägger oss.


Och till er som är intresserade av spelandet här hemma så kan jag meddela att det snart är lvl 5 demo för mig och lvl 5 firebug för Moa! Ska även försöka fixa våran Thomson router så jag kan hosta game för folk utanför vårat nätverk.